sobota, 5 kwietnia 2014

KOSZYKI WIELKANOCNE

Niedługo święta, więc zrobiłam koszyczki na wielkanocną święconkę. Koszyki te są uzupełnieniem moich wcześniejszych wielkanocnych prac szydełkowych.


Koszyki zrobiłam kordonkiem COTTON FILET, szydełkiem 1,25. Schemat miałam 
z gazety "Diana robótki".



Gdy zobaczyłam w gazecie zdjęcie takiego koszyka, spodobał mi się tak bardzo, że musiałam sobie taki zrobić. Mam nadzieję, że Wam również się podoba.

Życzę miłego oglądania. Dziękuję za tak liczne odwiedziny. Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko :)

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe koszyczki!!! Bardzo mi się podobają!!!
    Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne koszyczki. Czy mogę prosić o ten schemat z Diany. Proszę o przesłanie na adres gwojnar@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. koszyczki sa piekne, szukam czegos wlasnie takiego, bardzo bym prosila o udostepnie schematu jesli jest to mozliwe, pozdrawiam magda, magdachabora@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę o wzór na koszyki :)
    anetakuzaj@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę o kontakt chętnie kupię koszyczek i serwetkę o ile jest to możliwe. annahendzel-idczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne czy mogę prosić o schemat na mail anna.sawicka20@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. koszyczki śliczne. czy moge prosic o schemat na maila czarna399@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, prosze bardzo napisac jak Pani przerobila raczke koszyczka bo nie moge rozkminic, pozdrawiam Magda Chabora

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, czy moglabym prosic o przeslanie schematu na maila? maral50@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu śliczne. Czy jest możliwość przesłania schematu anulka24241@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, koszyczki są urocze.. Czy mogłabym prosić o przesłanie schematu na adres angel_xxl@o2.pl? Byłabym bardzo Wdzięczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń